Monday, July 8, 2019

پاسدار حسن روحاني


پاسدار حسن روحاني
نگاهي به ضرورت نامگذاري رئيس جمهور ملاها در ليست تحريم‌ها!
عبدالرحمن گوركي
از روزي كه ملاها به ناحق حاكميت را در ايران غصب و بر كرسي خلافت نشستند، آنها جرياني به نام مدره، رفرميست، ميانه‌رو، متمدن و ... را در ويترين خود گذاشته تا همچون اهرمي در دست ولي فقيه ملاها، با آن ديگران را وادار به سكوت و مخالفان را حذف نمايند.
در اين ساليان كم نبودند طرفهايي كه تحت عناوين مختلف، همچون فريادرسي براي رژيم ملاها، اين جريان موهوم را باد نكنند و به آن پر و بال ندهند. به‌ويژه دولتهاي غربي ِتشنه به نفت و دلار ملاها كه عليه مردم و مقاومت ايران، دست در دست ملاهاي حاكم نهادند و از هيچ خيانت و جنايتي در اين مسير فروگذار نكردند.
هرچه زمان مي‌گذشت و از پيكر مردم و مقاومت ايران خون بيشتري مي‌ريخت، طرف‌هاي مماشاتگر غرب در شكل پيچيده‌تري، هم‌جبهه با ملاها به پر و پاي مقاومت ايران مي‌پيچيدند. آنها حتي به نامگذاري مقاومت ايران در ليست‌هاي تروريستي بسنده نكرده و در قدم‌هاي بعدي، پايگاههاي مقاومت ايران در جوار خاك ميهن‌شان را وحشيانه بمباران و در حملات خونينِ زميني و هوايي و تروريستي رژيم ملاها به نيروهاي مقاومت ايران در داخل خاك عراق زمينه‌ساز كشتار و قتل عام اين نيروها شده و تا همين امروز نيز به بهانة موهوم «ترس از جنگ با رژيم ملاها(!)» عليه سياست‌ قاطع در برابر رژيم تروريستي حاكم بر ايران سنگ‌اندازي كرده و نقش «چوب زير بغل» براي اين رژيم ايفا مي‌كنند.
لذا اين جانب روي سخنم با اين جريانات مماشاتگر نيست كه جاي سخنش در دادگاههاي عدالت و حسابرسي قانوني و تاريخي از آنان است. بلكه روي سخن با كساني است كه كوته‌بيني پيشه‌كرده و هنوز بر طبل مدره و ميانه‌رويي در درون اين رژيم فرتوت مي‌كوبند. نگاه كنيد!

به دنبال سرنگون كردن يك پهپاد امريكايي توسط سپاه پاسداران در جنوب ايران، آخوند روحانی رئیس‌جمهور ملاهاي حاکم بر ایران، ضمن تقدیر از پاسداران گفت ما این پهپاد را ”با یک سامانه‌ای زدیم که ساخت ایران است موشکش ساخت ایران است، رادارش ساخت ایران است، یعنی با رادار ایرانی ما سرچ کردیم با رادار ایرانی ما لاک کردیم با موشک ایرانی ما این را هدف قراردادیم... ما دست همه اونهایی که این صنعت داخلی را ایجاد کردند در وزارت دفاع، دست همه اونهایی که از این ابزار به‌خوبی استفاده کردند در سپاه پاسداران را می‌بوسیم
.
بر كسي پوشيده نيست كه اين آخوند شياد كه در طول حاكميت سركوبگر ملاها، همواره يكي از دست‌انداركاران سركوب و اعدام و شكنجه و تروريسم ملاها بوده، اكنون كه بر كرسي رياست جمهوري ملاها تكيه داده، جز «چاقو تيز كن» ولي فقيه و سپاه پاسداران براي نابودي حرث و نسل مردم ايران نبوده و با «روحي واحد در جسمي به ظاهر متفاوت» عمل مي‌كرده‌است. از اين روست كه مردم ايران از روز اول قيام سراسري خود فرياد زدند كه «اصلاح طلب، اصولگر، ديگر تمام شد ماجرا» و پيام اين شعار را نيز، قبل از همه، تماميت رژيم و مقاماتش دريافتند كه بارها گفته‌اند اگر مردم فرصتي بيابند، از روي جنازه ما جناحينِ اين رژيم عبور خواهند كرد!
آنچه اكنون جامعه جهاني را به اين حقيقت رهنمون شده كه روح پليد ولايت فقيه در جسم ِجناحين اين رژيم اينگونه به نمايش گذاشته شود، اندكي قاطعيت(!) است كه جامعه جهاني و در رأس آنها، دولت ايالات متحده امريكا (آنهم تحت شعار تغيير رفتار، و نه حتي تغيير رژيم ملاها) از خود نشان داده است.
روحاني چند ماه بعداز توافق اتمی، اعتراف کرد كه رژيم ملاها با اهرم «حضور در سوریه و عراق» در مذاکرات اتمی امتیاز گرفته است(۱۹بهمن ۱۳۹۴). وي سه ماه پس از آن نيز به صراحت به قدرداني از فرمانده نيروي تروريستي قدس، پاسدار قاسم سليماني پرداخت و گفت: امروز اگر جای جای افغانستان، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین همه جا نگاه کنیم، جای پای رشادت و دلاوریهاي سردار سلیمانی را ما مشاهده می‌کنیم”. سال گذشته نيز در خصوص برنامه موشكي رژيم ملاها گفته بود: «ما موشک را ساختیم، می‌سازیم، خواهیم ساخت... هر سلاحی از هر نوعی نیاز داشته باشیم در ساختن آن، در تولید آن، در انبار کردن آن و در زمان لازم برای دفاع خودمان از استفاده از آن تردید نخواهیم كرد. ( 3 نوامبر 2017)

آخوند روحاني از ابتداي روي كار آمدن رژيم ملاها خواستار اعدام مخالفان سیاسی در نماز جمعه و ملأعام بود و در طول دو دوره رياست جمهوري‌اش تا به امروز، اعدام زندانيان و فجايع دردناك درون زندان‌ها، رقم بسيار بالايي داشته است. روحاني و اعضاي كابينه‌اش و منجمله وزير امور خارجه‌اش، محمدجواد ظريف، همواره گفته‌اند كه در ايران زنداني سياسي نداريم(!) و اعدام شدگان كساني بوده‌اند كه بر خلاف «امنيت نظام» عمل كرده‌اند! لابد قتل عام 30 هزار زنداني سياسي در مدت دو الي سه ماه در سال 1988 نيز تحت همين عنوان بوده است!
بنابه كارنامه 40 ساله آخوند حسن روحاني كه فوقا تنها به موارد اندكي از آن اشاره شد، آيا جز «پاسدار حسن روحاني» مي‌توان به روحاني نامي نهاد! آيا به گفته خانم مريم رجوي، تحريم آخوند روحاني و قراردادن وي در ليستهاي تروريستي ضرورت مضاعف ندارد؟ روحاني در طول چهار دهه و به‌خصوص در ۶سال گذشته به‌عنوان رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی امنیت رژیم آخوندی در همه جنایتهای رژیم در داخل و خارج ایران نقش کلیدی داشته است.
بنابراين همه ايرانيان و حاميانشان در سراسر جهان چشم انتظار نامگذاري حسن روحاني در چنين ليست‌هايي هستند. تا به موقعش، خود براي اتمام كار رژيم ملاها وارد عمل شوند..


No comments:

Post a Comment