Saturday, April 15, 2017

ملاقات سناتور مك كين و خانم مريم رجوي رئیس جمهور برگزيده مقاومت ايران

ملاقات سناتور مك كين و خانم مريم رجوي رئیس جمهور برگزيده مقاومت ايران
ديدار سناتور مك كين با مجاهدين اشرفي در تيرانا
روز جمعه، 25 فروردين 1396(14 آوريل 2017)، سناتور جان مك كين رئیس كميته قواي مسلح سناي آمريكا با خانم مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، در تيرانا ديدار و پيرامون آخرين تحولات در ايران و مداخلات جنايتكارانه رژيم ايران در منطقه و چشم اندازهاي آينده، ديدار و گفتگو كرد.
سناتور مك كين قبل از اين ديدار با حضور در يكي از مراكز سازمان مجاهدين خلق ايران در تيرانا با مجاهداني كه از ليبرتي به آلباني منتقل شده اند، ديدار نمود.
وي در اين ديدار خطاب به رزمندگان آزادي انتقال موفقيت آميز آنها از عراق را تبريك گفت و از ايستادگي و پايداري اعضاي مقاومت و قربانيان زيادي كه داده اند، ستايش كرد و گفت: «هيچ شكي وجود ندارد كه شما نه فقط خود متحمل درد و رنج بسياري شده ايد بلكه بسياري از اقوام خود را به واسطه استبداد رژيم ايران از دست داده ايد». او ضمن ابراز تسليت به قربانيان سركوب رژيم ملايان، قدرداني خود از دولت آلباني براي پذيرفتن اعضاي سازمان مجاهدين را ابراز داشت.

رئيس كميته قواي مسلح در سناي آمريكا خطاب به اعضاي سازمان مجاهدين خلق گفت: «شما براي آزادي، براي حق زندگي آزاد و حق انتخاب آينده، حقوقي كه خداوند به هر انساني اعطا كرده است به پا خاستيد، مبارزه و فداكاري كرديد». وی افزود: «من از شما به عنوان نمونه یي از كساني كه وقتي اراده مي كنند و حاضر براي فداكاري براي آزادي هستند آن را به دست مي آورند تشكر مي كنم. شما نمونه یي براي هر كسي در سراسر جهان هستيد كه براي آزادي مبارزه مي كند».
سناتور مك كين ضمن قدرداني از رهبري خانم مريم رجوي، گفت: «من مطمئن هستم روزي ايران آزاد خواهد شد و ما در ميدان آزادي گردهم خواهيم آمد».
خانم مريم رجوي در اين ديدار ضمن قدرداني از تلاشهاي بي شائبه سناتور مك كين در حمايت از مجاهدان اشرفي و انتقال آنها به خارج از عراق، گفت امروز در مورد نقش مخرب رژيم آخوندي در منطقه اجماع وجود دارد و ترديدي نيست كه فاشيسم ديني حاكم بر ايران منشأ اصلي جنگ و ترور و بحران در منطقه است. وي افزود: تغيير رژيم ايران نه تنها لازمه پايان دادن به نقض وحشيانه حقوق بشر در ايران است بلكه يك ضرورت براي خاتمه دادن به جنگ و بحران در منطقه و استقرار صلح و آرامش نيز مي باشد. تا رژيم آخوندي بر سر كار است دست از صدور تروريسم و بنيادگرايي برنخواهد داشت.
خانم رجوي افزود: همه علائم نشان مي دهد رژيم آخوندي از نظر اجتماعي و سياسي و اقتصادي در بن بست قرار دارد و به شدت آسيب پذير است و مردم و مقاومت ايران بيش از هر زمان ديگر براي سرنگوني اين رژيم و استقرار دموكراسي و حاكميت مردمي مصمم هستند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
26فروردین 1396 (15 آوريل 2017)


No comments:

Post a Comment