Monday, September 24, 2018

موج جديدي از تروريسم رژيم ايران


موج جديدي از تروريسم رژيم ايران
نگاهي مجدد به تروريسم رژيم ايران در جهان!
عبدالرحمن مهابادي، نويسنده و تحليلگر سياسي
رژيم بنانهاده شده بر تروريسم و بنيادگرايي در ايران، روزي نبوده كه از ترور و كشتار مخالفان فاصله گرفته باشد. آنها به انحاء مختلف در همه جاي جهان عامل يا حامي ترور بوده‌اند. اين واقعيتي است كه در سالهاي اخير توسط مجالس قانوني و مقامات برجسته بين‌المللي مورد تاييد قرار گرفته و از آن به عنوان بزرگترين بانكدار و پشتيبان تروريسم در اقصي نقاط جهان اسم برده مي‌شود.
اگرچه تا امروز به كرات تروريسم اين رژيم در سطح بين‌المللي محكوم گرديده، اما سياست و استراتژي برگرفته از منافع اقتصادي دولتهاي غرب مانع از برداشتن گامهاي عملي براي دستگيري، محاكمه و مجازات عاملان و مسئولان تروريسم دولتي رژيم ملاها بوده است.
با شروع قيامهاي مردمي در ايران براي سرنگوني ديكتاتور، سران اين رژيم تمام توان خود را به كار گرفتند تا با ضربه زدن به مقاومت، قيام مردم ايران را خاموش كنند. به دنبال اظهارات علي خامنه‌اي در 19 دي ماه گذشته در مورد نقش مجاهدين در قيام، رژيم ملاها در آستانة آغاز سال جديد ايراني (مارس) با اعزام تيم‌هاي تروريستي به آلباني، اجرايي كردن موج جديدي از طرحهاي تروريستي را استارت زدند. متعاقبا در تاريخ 9 تيرماه سال جاري با به كارگيري تيم‌هاي تروريستي در پي بمب‌گذاري در گردهمايي سالانة ايرانيان در پاريس بودند و اندكي بعد در امريكا نيز به اقدام مشابهي دست زده بودند كه اگر هر كدام از آنها به اجرا درمي‌آمد يك فاجعه بود.
آنچه قابل توجه بسيار است شتابزدگي و نياز شديد سران رژيم به ترور در شرايط جديد كنوني است. به طوري كه آنها با ناديده گرفتن حساسيت‌ها و شكنندگي شرايطي كه در آن به سر مي‌برند، حتي سفارت‌خانه‌هاي خود را نيز مستقيما وارد طرح‌هاي تروريستي عليه مقاومت ايران كردند. اما دستگيري ديپلمات تروريست رژيم (اسدالله اسدي) در آلمان و ديگر اعضاي شبكه تروريستي‌اش در آلباني، فرانسه، بلژيك و امريكا و افشاگري‌هاي مقاومت در اين خصوص، رسوايي بزرگي را براي رژيم ملاها به ثبت رساند.

مقامات اين رژيم در شرايطي دست به جنين اقدامات خطرناكي مي‌زنند كه زير ذره‌بين جامعه بين‌المللي هستند. آنها تروريسم را توسط سفارتخانه خود در كشورها هدايت مي‌كنند كه يك كار بسيار وقيحانه‌ است. زيرا در شرايطي كه جهان عليه تروريسم بسيج شده، «اقدام به ترور» به طور مضاعف مورد نفرت عموم است. به‌خصوص كه اين رژيم بعداز خروج امريكا از برجام به شدت به حمايت و دوستي دولتهاي اروپايي نيازمند بود. به همين علت است كه تشديد اعدامها و تروريسم در شرايط كنوني قبل از هر چيز نشان از دوران پاياني اين رژيم دارد.

اخيرا رژيم در داخل زندانهاي مخوف خود، در تاريخ 8 سپتامبر سه تن از زندانيان سياسي كرد را اعدام و به طور همزمان مقرات احزاب كردي مخالف رژيم در داخل خاك عراق را نيز مورد حمله موشكي قرار داد كه بر اثر آن، دهها تن از نيروهاي اين احزاب كشته و زخمي شدند. شواهدي در دست است كه اين حمله موشكي از داخل خاك عراق صورت گرفته است. اين شواهد اطلاعات قبلي مبني بر ايجاد يك پايگاه موشكي توسط رژيم ملاها در استان سليمانيه عراق را تقويت مي‌كند و نشان مي‌دهد كه رژيم ايران قصد دارد تجربيات خود در خاك يمن را در عراق نيز عليه مخالفان خود به اجراء درآورد. جايي كه موشكهاي ايراني توسط شبه‌نظاميان حوثي به سمت عربستان شليك مي‌شدند. اگر اين امر كه موشك‌ها در داخل خاك عراق به سمت احزاب كردي شليك شده قطعيت‌ يابي، بايد گفت كه حكومت و احزاب حاكم در اين منطقه وارد بازي خطرناكي شده‌اند!

تاريخ رژيم‌هاي ديكتاتوري زيادي را به خود ديده اما ديكتاتوري حاكم بر ايران نمونه منحصر به فردي در امر بي‌شرمي است. زيرا سران اين رژيم در حالي كه ايران كنوني را «دمكراتيك‌ترين كشور جهان» اعلام و مدعي‌اند «در آن هيچ زنداني سياسي وجود ندارد» و «امين‌ترين، باثبات‌ترين كشور جهان» است اما «ركوردار اعدام در جهان» و «بزرگترين كشور حامي تروريسم» است!
روزنامه الحیات اخيرا نوشت: علت اقدام فرانسه در زمینه ایجاد محدودیت برای سفر دیپلماتهایش به ایران، ترس از حملات تروریستی و گروگانگیری دیپلماتها در ایران است. یک منبع فرانسوی گفت: دولت فرانسه پس از بازداشت یک دیپلمات رژیم ایران در اتریش به اتهام آماده‌سازی طرحی برای انفجار گردهمایی سالانه مجاهدین در پاریس، در مورد دیپلماتهای فرانسوی نگران است.( ۱۰شهریور ۹۷).

از وجوه ديگر بي‌شرمي‌هاي اين رژيم تروريسم انترنتي است كه اخیرا برخی از حسابها و صفحات فاشیسم دینی حاکم بر ایران بر روی فیس‌بوک، توئیتر، اینستاگرام و گوگل بسته شد. ماشین عظیم سایبری آخوندها توسط سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات با هزینه‌های کلان از اموال مردم محروم ایران و به‌کار گرفتن هزاران پاسدار و بسیجی و هکر وابسته به آنها اداره می‌شود و کارکرد آن گمراه سازی، پمپاژ اطلاعات دروغ، شیطان‌سازی علیه مقاومت و منحرف کردن جریان اطلاع‌رسانی آزاد است. رژیم آخوندی به این وسیله مدتي است كه تروريسم انترنتي را در دستور كار وزارت اطلاعات و نيروي تروريستي قدس قرار داده و انبوهي حساب‌هاي تروريستي براي رويارويي با قيام مردم و مقاومت ايران باز كرده است.

آنچه روشن است اين است كه اعدام و ترور و حملات موشكي و ديگرِ قدرت‌نمايي‌هاي پوشالي اين رژيم كه در بالاترين سطح رژيم ملاها تصميم‌گيري مي‌شود دردي از اين رژيم دوا نخواهد كرد و عزم مردم را در تداوم قيام جزم‌تر، جامعه ايران را هوشيارتر و مقاومت ايران را به عنوان يگانه آلترناتيو دمكراتيك براي اين رژيم فرتوت بيش از پيش به ثبت خواهد رساند. از اين جهت است كه اكنون مشاهده مي‌كنيم جامعه جهاني به اين ضرورت رسيده است كه بايد در برابر رژيم تروريستي حاكم بر ايران قاطعانه ايستاد و از مقاومت عليه آن حفاظت به عمل آورد. دور از انتظار نيست كه در تداوم تحريم‌ها، سفارتخانه‌هاي اين رژيم در كشورها بسته گردد و مقاومت ايران به عنوان نماينده برحق مردم ايران به رسميت شناخته شود.


No comments:

Post a Comment