Thursday, October 11, 2018

رژيم مذهبي ايران تا كي بر سر پا خواهد ماند؟


رژيم مذهبي ايران تا كي بر سر پا خواهد ماند؟
نگاهي چند به رسوايي اخير تروريسم رژيم ملاها در جهان
عبدالرحمن مهابادي، نويسنده و تحليلگر سياسي
همه ما شاهد هستيم كه رژيم حاكم بر ايران شتابان رو به پايان خود دارد. اين امر خودبخودي نيست و قيام مردم ايران مبناي چنين تحول بزرگي است كه همه خلقهاي جهان به آن چشم دوخته‌اند.
تا قبل از قيام مردم، رژيم خونريز آخوندها، از طريق تطميع يا تهديد بخشهاي وسيعي از جهان را به گروگان گرفته بود. سياست مماشات غرب نيز در پرتوي چنين تطميعي شكل گرفته بود و سكوت در برابر جنايات اين رژيم نيز اگر نه از روي ترس و وحشت از تروريسم رژيم، از موج گسترده دلار و نفت به تاراج رفته مردم ايران توسط آخوندها سرچشمه مي‌گرفت. آخوندها در هر دو زمينه كارگردان ماهري بودند و خيلي‌ها را در سالهاي گذشته به اسارت خود گرفته بود. در لابلاي چنين سناريوهايي نيز شيطان‌سازي آخوندها عليه مقاومت ايران كار را به جايي رسانده بود كه مقاومت ايران را به ناحق و بي‌اساس و از روي حسن نيت (آنگونه كه رئيس جمهور پيشين امريكا، بيل كلينتون به آن اعتراف كرد) در برابر آخوندها در ليستهاي سياه تروريستي نامگذاري كرده بودند.
اما اكنون در دهمين ماه قيام مردم ايران، جهان شاهد است كه رژيم ملاها در حال فروپاشي و سقوط هستند. آخوندها بنابه ماهيت ضدانساني و تفكر ارتجاعي‌شان فكر مي‌كنند مي‌توانند با تداوم دستگيري‌ها و اعدامها در داخل و تروريسم و كشتار در خارج از مرزهاي ايران قيام را سركوب كنند. اما قيام مردم در ده ماهه گذشته نشان داده است كه سر بازايستادن و توقف ندارد. اكنون كانون‌هاي شورشي به عنوان ديناميزم قيام گسترش يافته و روزي نيست كه نقاط مختلف ايران شاهد تداوم قيام نباشد. زيرا مردم به كمتر از سرنگوني رژيم ملاها راضي نخواهند شد.

به ‌اعتراف بالاترین مقامهای رژیم، مجاهدين خلق نقش فزاینده در سازماندهی و هدایت قیامها ایفا کرده و می‌کنند. به همين خاطر است كه به موازات پيشروي‌هاي قيام در داخل ايران، سران رژيم تصميم گرفتند كه با ضربه زدن مرگبار به مقاومت ايران قيام مردم ايران را خاموش كنند. براي اين امر وزارت خارجه ، وزارت اطلاعات و نيروي تروريستي قدس وابسته به سپاه پاسداران ماموريت يافتند كه همه امكانات خفته و ديپلماتيك خود را بكار بگيرند. به‌خصوص كه سران رژيم، پايان دوران مماشات با اين رژيم را به چشم خود مي‌بينند و آثار تحريم‌هاي مرگبار جهاني را بر روي خود حس مي‌كنند.
اكنون جهان به كام ملاها تلخ آمده است. در داخل ايران، اقتصاد مملكت در هم شكسته و پول رسمي كشور، چهار پنجم ارزش خود را از دست داده است. ايران تحت حاكميت ملاها از شعار و خواسته مردمي سرنگوني ملاها طنين‌انداز است. مردم از حاكميت ملاها به خشم آمده و وضعيت جامعه انفجاري است. در خارج از ايران، تروريسم به عنوان اهرم پيشبرد سياست خارجي رژيم به شكست انجاميده و مي‌رود كه پرونده اقدامات تروريستي اين رژيم براي نخستين بار گشوده شود. فقط كافي است يك پرونده از بسيار پرونده‌هاي ناگشوده اين رژيم در امر تروريسم دولتي گشوده شود. بيانيه دوم اكتبر وزيران كشور، خارجه و اقتصاد و درايي فرانسه در قبال طرح تروريستي رژيم عليه گردهمايي مقاومت اثبات كرد كه تماميت اين رژيم دست‌اندركار تروريسم رژيم است.

خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده شوراي ملي مقاومت ايران در يك پيام ويدئويي به سمینار «موج جدید‌ تروریسم رژیم ایران- واکنش اروپا و آمریکا» در تاریخ ۴اکتبر ۲۰۱۸که در رزیدانس پالاس بروکسل برگزار شد خطاب به شخصیتهای سیاسی و حضار شرکت‌ کننده گفت: ”زیان‌بارترین نوع مماشات با استبداد دینی سکوت در برابر تروریسم آن است. متأسفانه این سیاست مشی غالب اروپای امروز است. این خطایی است که بهای آن نه فقط از جان پناهندگان ایرانی بلکه همچنین از امنیت اروپا پرداخته می‌شود”. خانم رجوي افزود: در مقابل این رژیم قاطعیت به‌خرج بدهید. پرونده‌های فعالیت تروریستی آنها را علنی کنید. سفارت‌خانه‌های رژیم را، که مراکز شناخته شده جاسوسی و تروریسم است، تعطیل کنید. با شرکتهای سپاه پاسداران و ستاد اجرایی خامنه‌ای معامله نکنید. هر معامله‌یی با این‌ نهادها کمک به‌ تأمین مالی تروریسم است. در مقابل اعدام و شکنجه زندانیان ایران و نقض گسترده حقوق‌بشر مردم ایران سکوت نکنید. مسئولان جنایت علیه بشریت در ۴۰سال گذشته در ایران را به عدالت بسپارید!”.
دوستي مي‌گفت اكنون كسي را نمي‌توان يافت آغاز سقوط شتابان اين رژيم را منكر شود اما به نظر شما «روز سقوط ديكتاتور ايران» كي خواهد بود؟ گفتم راستش نمي‌دانم اما مي‌دانم كه نزديك است و مي‌دانم كه حرف آخر را قيام مردم ايران و كانون‌هاي شورشي خواهند زد. آنها در تلاش بي وقفه براي هرچه نزديكتركردن ”آن روز” هستند كه جهان را از بند ِبندگي اين مهيب‌ترين ديكتاتور قرن آزاد گردد.



No comments:

Post a Comment